Pagini

miercuri, 25 ianuarie 2012

Inventivitatea financiară

Un negustor a cumpărat de la un bătrân un măgar cu 100 de dolari. Bătrânelul trebuia să-i aducă negustorului măgarul a 2-a zi. Bătrânelul a venit , cum s-au înţeles , dar fara măgar.


- Îmi cer scuze , dar măgarul a murit...
- Deci, întorceţi-mi banii.
- Nu pot , i-am cheltuit.
- Bine , atunci da-ţi-mi măgarul aşa mort cum este.
- Dar ce veţi face cu el ? - a intrebat bătrânelul.
- Îl voi pune ca premiu la loterie.
- Dar nu puteţi pune premiu la loterie un măgar MORT !!!
- Ba da, fii sigur.

Peste o lună bătrânelul s-a întâlnit cu negustorul.

- Ce s-a întâmplat cu măgarul ?
- Am organizat o loterie , am vândut 500 de bilete câte 2 dolari , şi într-un final am obţinut 898 de dolari profit.
- Cum aşa ? Nimeni nu s-a revoltat?
- S-a revoltat doar un tânăr , care a câştigat măgarul , s-a întristat mult , dar s-a liniştit imediat ce i-am întors 2  dolari care îi aparţineau iniţial.

4 comentarii:

  1. HI_HI, mie nu mi-ar trece asa ceva prin cap, bravo celor inventivi

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca va placut , nu uitati sa dati un share al blogului sau sa invitati prietenii la o "plimbare" printre postarile acestui blog ;)

    RăspundețiȘtergere